miercuri, 14 mai 2014

INfidelitate

FIDÉL, -Ă, fideli, -e, adj. 1. Statornic în sentimente, în convingeri etc.; foarte devotat, credincios. 2. Care reproduce, urmează cu exactitate un model, o normă, un obicei; care păstrează (ceva) întocmai. – Din fr. fidèle, lat. fidelis.

Suna bine acest latinesc "fidelis". Eu l-as scrie "fi delice". Iubeste cu delice, nu cu plictis. :)
Aparent, diferenta dintre INfidelitate si ÎN fidelitate nu e prea mare. Totul consta intr-o "caciulita" pe care o poti pastra sau o poti imprumuta, si o mica pauza intre cele doua cuvinte, pauza de care avem uneori nevoie.
Ani de zile am crezut in fidelitate. Credeam ca atunci cand iubesti nu ai nevoie de altceva..in plus.
Sunt oameni carora le este suficienta o singura persoana, altii care au nevoie de mai multe persoane pentru a se simti impliniti. Fiecare face cum simte, cum isi doreste si cel mai bine ar fi sa invatam sa nu mai judecam.
Dupa mai multe cugetari, constientizari, experiente, am inteles ca nimic nu trebuie sa fie asa, sau asa, corect sau incorect. E bine sa faci ceea ce simti si ceea ce are nevoie sufletul tau, care de multe ori nu este inteles de alte suflete. Si nici nu trebuie. Sufletul tau este tot ceea ce conteaza pentru tine.

Am inteles ca indiferent daca TU esti iubita oficiala, ori daca el are o iubita oficiala iar tu esti cea de-a "noua", tot ce conteaza este ceea ce este intre TINE si EL. Nimic altceva. Iubeste oficial! Acele momente, trairi in care simti ca nu mai ai nevoie de nimic, ca timpul se opreste pe loc iar inima incepe sa iti bata din ce in ce mai tare sunt momentele tale de cea mai mare oficialitate.
Toti vrem iubire, cautam iubire, dam iubire asteptand iubire la schimb. Ne schimbam iubitele/iubitii ca sa mai adunam niste iubire. Oricata iubire am avea in noi, dispusi sa o impartim cu ceilalti, oricat de mult ne-am iubi si oricat de frumos si divin este momentul cand iubesti, nimic nu se compara cu trairea de a fi iubit de cel pe care il iubesti si tu.
"Daca nu era cu tine, te-nsela cu tine." zise Uzzi. Eu as zice: Daca nu era cu tine, te iubea tot pe tine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu