joi, 22 octombrie 2015

Evolution


Regia: Dumnezeu
Scenariul: Viata
Productia: Destinul
Rol principal: Subsemnata
Produs de: Visual Pictures
Distribuit in Romania de: De'scris in Cuvinte Entertainment
Tara: Romania



Candva imi doream sa devin actrita. M-am ales in cele din urma doar cu niste cursuri de actorie. Mi-au fost folositoare, dar intr-o zi mi-am dat seama ca cele mai bune cursuri de actorie mi le-a dat viata si ca de fapt joc in propiu-mi rol.
Platoul de filmare fiind planul acesta terestru, colegii mei de scena fiind prietenii, familia si toti cei pe care i-am intalnit indiferent pentru ce perioada, unii cu masti, altii sinceri, unii dandu-mi lectii si povete, altora dandu-le poate eu. Am facut chiar si cascadorii, a trebuit sa sar de la inaltimi pentru ca nu mai apartineam unui loc, am fost chiar si vatman, a trebuit sa schimb macazul de fiecare data cand trebuia sa o iau la stanga sau la dreapta, am fost circar, m-am scalambaiat in fel si chip pentru a face copiii sa rada, am fost romantica, am trimis scrisori de amor pentru bucuria unui suflet.


Am avut tot felul de roluri de: sora, mama, sotie, eleva, profesoara, scriitoare, am jucat in drame, in tragicomedii, in comedii (acestea sunt preferatele mele), actiuni, aventura, dragoste. Unii si-au luat bilet in primul rand interesati sa vada ce se va intampla, dar doar din curiozitati si rautati. Mancau floricele si ragaiau a Cola zicandu-si in sinea lor sau colegului de scaun "ia uite-o si p-asta", altora le-a pasat, si au fost acolo mereu, la aparitia fiecarui film, indiferent de tipul de film in care jucam, erau acolo pentru mine. Pentru mine ei stateau im primele randuri in sufletul meu, erau fanii mei iar eu fanul lor. Ei m-au aplaudat si incurajat de fiecare data, mi-au spus cand nu am facut ceva bine iar eu m-am vazut in ei, si asa am reusit sa ma perfectionez si sa indraznesc sa joc intr-ul rol foarte greu, provocator pentru sufletul meu, filmul Evolution.

Am citit doar o bucata din scenariu. Ceea ce citisem pana in acel moment ma ajutase mult sa stiu daca sunt in starea sa merg mai departe in acest film sau nu. Am citit doar o bucata pentru ca nu am vrut sa stiu ce va urma, am vrut sa il adaptez si sa il fac asa cum simt, consider. Iar regizorul, dragul de El, m-a lasat sa imi aleg eu singura replicile, colegii de platou, ora cand va incepe filmarea si costumele, de machiat ma machiez intotdeauna singura. Mereu a fost si este langa mine, stiu asta, simt. Este acolo ori de cate ori am nevoie. Doar il strig si imi sare in ajutor. Imi spune unde am gresit, ce ar fi fost mai bine sa fac, apoi ma lasa iar de capul meu sa ma descurc. Este langa mine tot timpul cu mana intinsa, doar sa strig Ajutor! si vine.

Dublu rol nu am jucat si nici nu as juca. Asta chiar nu as putea. Ar insemna ca o data sa fiu intr-un fel iar alta data sa fiu in alt fel, as fi in contradictie, si nu doar ca m-as nauci pe mine, dar chiar si pe ceilalti. Nu, asta nu e de mine. Dar joc in mai multe roluri in acelasi timp: comedii, actiune, aventura..

Am jucat in cateva filme de succes: Nasterea, Casatoria, Nasterea lui, Divortul, Renasterea, Iubirea dumnezeiasca, iar acum, dupa niscai experienta, joc in filmul Evolution.
In acesta voi juca pana la plecarea mea din acest plan fizic. Am fost aleasa, am dat casting si am trecut mai departe. Nu a fost deloc usor, dar am ales stiind ce vreau si mai ales unde vreau sa ajung. De mine depinde de acum cum voi performa pentru a finaliza acest film pentru a fi un succes pentru cea care sunt aici si acum si pentru cea care am jucat in toate rolurile din vietile de dinaintea acesteia.

Am primit flori, aplauze, laude si incurajari, dar deocamdata n-am luat niciun Oscar si niciun Glob de Aur, iar cum meritele le primesti la finalul unui film, asa imi doresc sa fiu nominalizata pe scena numita Cer pentru performantele pe care le-am adus in evolutia mea, iar premiul sa imi fie inmanat de insusi regizorul care regizeaza aceasta lume, dar mai ales pentru filmul in care joc Evolution, si anume Dumnezeu. Iar inainte de a-mi inmana marele premiu, trofeul, sa spuna: Inmanez acest Glob de Aur marelui castigator..pentru meritele pe care le-a adus in Evolution si cu urarea: Ai jucat minunat in toate aceste roluri, mai ales in Evolution si pentru asta nu mai este nevoie sa-ti mai reincarnezi rolurile pentru a juca in filme de duzina.

THE END.





2 comentarii:

  1. In filmul "Evolution" joc si eu. Spre uimirea mea sunt foarte multi care aleg acest rol inainte de a intra pe platoul de filmare (planul fizic), si dupa aceea uita scopul pentru care au intrat pe platou, si cauta cu febrilitate toate cadourile de pe platoul de filmare uitand de Cel care Le-a adus acolo, de Cel care este Creatorul acestor cadouri (casa, masina, sotia/sotul, copii etc.) sau de Regizor. Este extraordinar acest scenariu scris si pus in scena de Regizor, Cel care ne inspira toate gandurile, atitudinile, starile, actiunile si faptele noastre care se constituie in Destinul nostru. Multumesc din suflet pentru aceasta povestire plina de invataminte si treziri de Constienta.

    RăspundețiȘtergere